RANGER® Diesel
Większy moment obrotowy, moc holowania i znacznie dłuższe życie silnika RANGER Diesel w porównaniu z silnikiem benzynowym czyni go pojazdem wszechstronnym. Wysokoprężny silnik wyznacza nowe standardy w trwałości. Moc i praktyczność RANGER® Diesel to potwierdza.
RANGER Diesel został skonstruowany z myślą o czystej użytkowości. Dzięki 1134 kg uciągu i ładowności 720 kg RANGER Diesel posiada najlepsze użytkowe osiągi w swojej klasie. Pojazd ten ma również powiększony prześwit: 33 cm – wzrost o 20% w stosunku do poprzednika.
Uwaga: Cena nie zawiera transportu, wypakowania pojazdu ze skrzyni, montażu pojazdu oraz przeglądu zerowego.
Pojemność: 898cm3
Napęd: 4×4/2×4/VersaTrac Turf Mode
Wspomaganie: posiada
Aktywna kontrola zjazdu (ADC) : posiada
Przednie Zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm,
Skok zawieszenia 27.9 cm
Tylne zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm,
stabilizator poprzeczny Skok zawieszenia 27.9 cm
Przednie Koła: 27×9 – R12; Maxxis MU51
Tylne Koła: 27×11 – R12; Maxxis MU52
Felgi Stalowe
Bagażnik Przód/Tył: Niedostępne/ 435 kg
Zbiornik paliwa: 43,5 L
Prześwit: 33 cm
Wymiary: (D x S x W) 305 x 158 x 196 cm
Ładowność: 720 kg
Rozstaw osi: 206 cm
Masa na sucho: 775 kg
Homologacja: Traktor