RANGER 1000 ESP
Zaprojektowany do pracy, zaprojektowany z myślą o komforcie i trwałej konstrukcji. Przybył zupełnie nowy RANGER 1000! Pojazd jest bardzo komfortowy i wygodny, a dodatkowo jest też dostosowany do trudnej pracy. Szyba przednia, drzwi, dach oraz tylny panel mogą być dodawane i usuwane w ciągu kilku minut, bez specjalnych narzędzi, dzięki technologii Lock &Ride®. Dzięki bardzo wysokiemu prześwitowi będziesz mógł przejechać po każdej przeszkodzie.
Uwaga: Cena nie zawiera transportu, wypakowania pojazdu ze skrzyni, montażu pojazdu oraz przeglądu zerowego.
SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY*
Pojemność: 999 cm3
Moc: 61 KM
Napęd: 4×4/2×4/VersaTrac Turf Mode
* więcej informacji u Twojego dealera
ZAWIESZENIE
Przednie Zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm
Skok zawieszenia 25,4 cm
Tylne zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm, stabilizator
poprzeczny Skok zawieszenia 25,4 cm
OPONY / KOŁA
Przednie Koła: 26 × 9-R12; PXT 2.0
Tylne Koła: 26 × 11-R12; PXT 2.0
Felgi stalowe
WYMIARY
Bagażnik Przód/Tył Niedostępne: 454 kg
Zbiornik paliwa: 42.9 L
Prześwit: 30,5 cm
Wymiary: (D x S x W) 305 × 158 × 193 cm
Ładowność: 598 kg
Rozstaw osi: 206 cm
Masa na sucho: 681,7 kg
Homologacja – T1B
- Elektroniczne wspomaganie kierownicy (EPS)
- Napęd na wszystkie koła (AWD) na żądanie
- Osłona podwozia
- Tylny mechanizm różnicowy Versatrac
- Uciąg 1000 kg (1 134 kg w terenie zamkniętym)
- Zderzak przód